Plan Orientacyjny
Plan Sytuacyjny Wariant 1 – poprzednio wariant B – trasa przebiega między ogrodami działkowymi przy ulicy Wądołkowskiej, przechodzi przez teren ogrodów im. T. Kościuszki, przecina drogę krajową nr 63 na skrzyżowaniu Alei Wojska Polskiego, Targowej i Wolskiej, aby następnie przeciąć Wolę Zambrowską i włączyć się w drogę krajową nr 66.
Plan Sytuacyjny Wariant 2 – poprzednio wariant C – trasa przebiega podobnie jak wariant B, lecz zamiast przecinać Wolę Zambrowską, mija miejscowość od południa a Stary Laskowiec od północy.
Plan Sytuacyjny Wariant 3 – poprzednio wariant A – trasa przebiega na południe od Zambrowa i na północ od Długoborza, przecina drogę krajową nr 63, mija Wolę Zambrowską od południa i Stary Laskowiec od północy i włącza się w drogę krajową nr 66.
Plan Sytuacyjny Wariant 4 – poprzednio wariant D – trasa przebiega od ulicy Białostockiej, następnie na zachód od Grabówki i na południe terenem lasów, przecina drogę krajową nr 66 na zachód od Starego Laskowca, biegnie na południe od Woli Zambrowskiej i łączy się z drogą krajową nr 63 na północ od Długoborza.
Legenda
Przekrój poprzeczny
O wariantach przebiegu obwodnicy pisaliśmy w artykule: Ustalono jakie warianty przebiegu obwodnicy Zambrowa będą podlegały dalszym analizom
Formularz elektroniczny (link) do pozyskania opinii mieszkańców dla w/w inwestycji
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=MNr9P2vxOU-vD1X4T5LXmybdr4TyAnlGgeO-EF3MdWJUOVAzWTZOR1NMSUVCVVRMMTBFM0w5UjdFUS4u